Na filmie zapowiadałem, że motocykl zrzucę rano i od razu za niego się zabiorę.. niestety aż tak pięknie nie było ale kilka dni później stanął na podnośniku po gruntownym myciu pianą i myjką.
Zapoznałem się z obszerną dokumentacją i padła decyzja o :
- weryfikacji stanu pompy oleju odpowiedzialnej za smarowanie ( wtrysk oleju) do silnika.
- Regeneracja gaźników
- Regeneracja kranika paliwa
- Regeneracja pompy hamulcowej oraz zacisków hamulcowych.
- Przejrzenie instalacji elektrycznej, sprawdzenie zapłonu.
- Inspekcja endoskopem silnika ( poprzez otwory świec)
Po tym wszystkim dopiero próba odpalenia. Pamiętajcie, nie róbcie tego na siłę i jako pierwsza czynność. Można bardzo wiele zepsuć. Cierpliwość tu jest bardzo wskazana.
Po myciu wygląda fajnie ale wiem już co będzie potrzebne :
1. zestaw naprawczy kranika
2. zestawy naprawcze gaźników
3. Lakierowanie i ocynk elementów metalowych przy gaźnikach oraz zaciskach hamulcowych.