Suzuki w garażu – mycie i zapoznanie się ze stanem

Na filmie zapowiadałem, że motocykl zrzucę rano i od razu za niego się zabiorę.. niestety aż tak pięknie nie było ale kilka dni później stanął na podnośniku po gruntownym myciu pianą i myjką.

Zapoznałem się z obszerną dokumentacją i padła decyzja o :

  1. weryfikacji stanu pompy oleju odpowiedzialnej za smarowanie ( wtrysk oleju) do silnika.
  2. Regeneracja gaźników
  3. Regeneracja kranika paliwa
  4. Regeneracja pompy hamulcowej oraz zacisków hamulcowych.
  5. Przejrzenie instalacji elektrycznej, sprawdzenie zapłonu.
  6. Inspekcja endoskopem silnika ( poprzez otwory świec)

Po tym wszystkim dopiero próba odpalenia. Pamiętajcie, nie róbcie tego na siłę i jako pierwsza czynność. Można bardzo wiele zepsuć. Cierpliwość tu jest bardzo wskazana.

Po myciu wygląda fajnie ale wiem już co będzie potrzebne :
1. zestaw naprawczy kranika
2. zestawy naprawcze gaźników
3. Lakierowanie i ocynk elementów metalowych przy gaźnikach oraz zaciskach hamulcowych.